Filiżanki z nadrukiem firmowym

Filiżanki z nadrukiem
Filiżanki z nadrukiem

Emisja gadżetów reklamowych jest obecnie działaniem marketingowym o rosnącej popularności. Dzieje się tak dlatego, że gadżety pomagają skutecznie przyciągać uwagę potencjalnych klientów firm – odbiorców reklamy. Szczególnie popularne staje się produkowanie i dystrybuowanie gadżetów z nadrukami. Różnorodność treści, jakie można na takich gadżetach umieszczać sprawia, że coraz więcej firm skłania się ku kreatywnemu tworzeniu nadruków i propagowaniu w ten sposób własnych usług. Jak wygląda to w praktyce?

Odpowiadając na to pytanie, najlepiej posłużyć się przykładem. Dobrą egzemplifikacją gadżetu z nadrukiem mogą być filiżanki z nadrukiem. Są to przedmioty skierowane w stronę szczególnej grupy klientów docelowych, będącej grupą najtrudniejszą do identyfikacji i zaspokojenia potrzeb. Nadruki na owych filiżankach są przeróżne, najczęściej jednak zgadzają się z owym nieco bardziej wyrafinowanym charakterem, jaki prezentują same filiżanki.

Nadruk firmowy na filiżankach oznacza w praktyce logo danej firmy. Logo jest ważne, ponieważ pomaga wyeksponować nazwę marki, która to nazwa jest w marketingu podstawą. Poza logo, filiżanki z nadrukiem mogą zawierać hasła reklamowe. Oczywiście powinno ono nawiązywać do usług firmy, konkretnej oferty lub przynajmniej branży, w której działa. Dobrze ułożone hasło zawiera przedstawienie problemu oraz zachętę do podjęcia konkretnej aktywności, np. zakupu danego produktu lub skorzystania z danej usługi.

Nadruk firmowy to także symbolika firmy inna niż logo. Jeśli firma może się poszczycić konkretnymi sukcesami, które są powszechnie znane, nadruk może to wyrażać.

Filiżanki z nadrukiem firmowym można rozdawać w siedzibie firmy, mogą także być wręczane w prezencie stałym lub nowym klientom (co również może się odbywać w siedzibie firmy), w innym przypadku natomiast mogą być także sprzedawane. Tutaj jednak należy liczyć się z ograniczonym zainteresowaniem, chyba, że firma dana cieszy się powszechną sympatią i popularnością. Trudno jednoznacznie rozstrzygnąć, która metoda jest najskuteczniejsza, stosowanie każdej z nich przynosi konkretne korzyści.